juli 23, 2012

TODAY AND ME







SPØRG MIG SÅ LIGE HVAD DET ER JEG HAR LAVET I DAG? JAMEN JEG HAR DA VÆRET TIL TIDSVILDES SMUTSTENSMESTERSKABER, HAHA.
VI KENDTE HAM SOM VANDT SIDSTE ÅR (OG BLEV DANMARKSMESTER), SÅ FILIPPA STILLEDE OP SOM ET TEAM MED HAM. DA DE SÅ IKKE MÅTTE DET, GIK DE HVER SOLO, OG SÅ GÅR FILIPPA HEN OG VINDER! SOM DEN ENESTE PIGE I FINALEN, DET ER ALTSÅ RET GODT GÅET!
(OG DET ER NU EN TING MAN KAN KRYDSE AF PÅ LISTEN MED DE TING MAN SKAL PRØVE I LIVET ;-) )

LIDT VÆK FRA SMUTSTEN, JEG ER BEGYNDT AT BRUGE TOYCAMERA ANALOGCOLOR. JEG SYNES VIRKELIG, AT DET GIVER EN HEL MAGISK EFFEKT, MEN SIG MIG OM DEN BLIVER FOR MEGET, SKAL JEG DROPPE DET OG FINDE NOGET HELT ANDET??? HAR I ELLERS NOGLE ANDRE FEDE REDIGERINGSPROGRAMMER?
VI SKRIVES!

4 kommentarer:

  1. Fed blog, og jeg elsker dit navn. Helt forelsket Fede random billeder.
    Btw. skøn blog, virkelig godt indhold, jeg følger dig. Jeg håber du vil følge mig. Min blog er nemlig blevet opdateret så lidt ris eller ros ville være godt!

    - Asta Johanne
    astajohanne.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hæhæ, hvor er du sød!
      Kigger straks forbi din blog :-)

      Slet
  2. Jeg er vild med det sidste billede!

    SvarSlet
  3. Jo tak! Det er jeg også. Det var det 'smut' min veninde vandt på :-)

    SvarSlet