oktober 19, 2012

PART 2












Part 2, kan man kalde det det?
I hvert fald kommer resten af billederne fra efterårsferien med mine skønne fætre, Bias og Daniel, her. Er de ikke bare adorablerende?
(Og haha, jeg overvejede meget, om jeg skulle udgive gif'en, men det gjorde jeg nu! Nyd synet af mit fedtede hår og utrolig grimme joggingbukser, for jeg sletter den måske igen)

Den opmærksomme læser har sikkert lagt mærke til, at jeg blev træt af de store bogstaver. Jeg tænker også på at lave lidt om på layoutet (hm, igen), hvis jeg gider i morgen.
Nyd nu det sidste af ferien!møs

10 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle gode billeder! Elsker din GIF - bliver jo helt forpustet af energiniveauet, he he :-) Og hvor er det et godt billede med din fætter i fire versioner. Der er så meget dejlig bevægelse i billedet. Hav en fantastisk weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, vi havde masser sjov med at tage begge billeder!
      Jo tak, i lige måde :-)

      Slet
  2. Åhhh jeg kan ikke stå for det sidste billede, det er virkelig skønt :) !

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte billeder! Kan især godt lide de to sidste. Og hvor er din blog altså bare super flot! :)

    Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød! Helt klart også mine yndlings :-)
      Og jo, jeg kigger straks forbi!

      Slet
  4. Hvordan har du lavet den lille "video" tingest? I hvilket program?
    - super fin blog.-)

    SvarSlet
  5. Vidunderlige billeder altså!!
    Billed nr. 3... Hvordan har du fået sat det sammen og hvor? Det en rigtig fed effekt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak :) Jeg har photostacket i Photoshop

      Slet