oktober 21, 2012

SHOW ME

Hej søde alle! Så sidder jeg her foran min computer på den sidste feriedag (og kan ikke få sætningen til at hoppe ned på næste linje) og har ikke tænkt mig at lave noget som helst andet resten af dagen. Derfor tænkte jeg om ikke I ville skrive jeres skønne blogs ( eller andre blogge I bare er helt vilde med) herunder  i en kommentar? Så ville jeg få en masse dejlig inspiration og vil muligvis lave en bloganbefaling i slutningen af denne måned. 

Og så oven i det, får I også lige et par ynlings-Joey-Moesange :-)




9 kommentarer:

  1. Ceciliebroustbo.blogspot.com

    Dejligt at du har fået bloglovin(Eller har du haft det hele tiden?) Men jeg følger dig i hvert fald der. Virkelig gode billeder i det forrige indlæg! Og det siger jeg ikke hvis jeg ikke mener det, de er virkelig gode!

    Knus

    SvarSlet
  2. rebeccasjensen.blogspot.com

    Knus Rebecca. (:

    SvarSlet
  3. Hey! min blog hedder www.drejebogen.blogspot.com :)

    SvarSlet
  4. rebeccasofiemester.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  5. Fint billede! -Tjek min blog ud: mylifebyclaudia.blogspot.com!

    Knus!

    SvarSlet
  6. Du skal selvfølgelig tjekke mig blog ud! c",) Den er en god blanding af alt det gode - masser af humor, lister, litteratur, mode, hverdagsliv og lækre billeder. Og så kører jeg for tiden en giveaway, hvor man kan vinde en roman med hilsen fra forfatteren personligt til vinderen. :) Kig meget gerne forbi.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Æijh, hvor er det bare en fin tegning! Det er underligt at noget så enkelt kan være så dejligt at kigge på.

    SvarSlet
  8. du kunne kigge forbi min blog :)

    SvarSlet
  9. altså hvis du har lyst.... så må du godt kigge på min blog

    SvarSlet