november 30, 2012

GENEVA






Juhuuu! Husker I uret i give awayen? (Heeeeeey, deltag i min give away her!) Jeg modtog det fra de søde mennesker hos Urkompagniet.dk og fik samtidig også et i sort til mig selv. Det er rigtig flot og elegant og lækkert at røre ved. Som et plus er der ikke kun klokkeslæt, men også en viser til minuttimer, sekundtimer og en sidste et eller andet som jeg stadig ikke har fundet ud af endnu, hoho.

Åh, det er så fint! Dog ønsker jeg mig også det her, det her, det her, og det her. Aller aller allermest det første. Det er sjældent jeg finder en stor urskive - faktisk bare ure i det hele taget - som ser flot ud på mig, da jeg har virkelig små hænder. 
Men ja, gå ind på deres side og køb et ur eller to. Jeg kan fortælle jer, leveringen er hurtig!
Og til sidst
Deltag nu for guds skyld i min give away!

6 kommentarer: