november 02, 2012

UGENS FAVORITTER

Cardigan // Sparkz, Sokker // Matas, Neglelak nr 461 // Chanel, Slik // Halloween, Hue // Carhartt

Hey derude. Hvis du ikke orker at læse en dårlig undskyldning for hvorfor jeg ikke har blogget hele ugen, så bare stop her.
Jeg ville bare lade jer vide, at jeg stadig lever. Det må jeg vel, når jeg tænker tilbage på ugen. Der er sket tons of ting. Ting som jeg ikke kan andet end at smile, når jeg tænker tilbage på, såvel som ting jeg helst vil glemme hurtigst muligt. Og så da der er sket så meget, må der vel være en kæmpe fantastisk storm af indlæg. (På den bedste SilleWho måde) Næ, faktisk ikke. I hvert fald ikke hvis I regner med dårlige et-billedes-indlæg med dårligt lys, eller billeder jeg ikke engang selv kan tage æren for. Og så i skrivende stund, kommer jeg i tanke om et projekt jeg startede helt tilbage i sommerferien. Det må jeg få kigget på i weekenden. Nåh nåh. Møs fra en meget sindsforvirret sjæl, der skal i skole nu, og ikke har tid til at læse, om teksten overhovedet hænger sammen. :-)

4 kommentarer: