januar 01, 2013

I SURVIVED 2012












Nytår var en helt magisk aften. Ikke nok med at jeg havde lov til at holde den storslåede aften i hjertet af København, var jeg omgivet af en masse kærlighed og nogle helt fantastiske veninder.
Haha, hvor lyder det lyrisk, tænk at jeg kunne skrive sådanne sætninger. Men om ikke andet er det nu sandt. Her overstående ser I mine absolutte yndlingsbilleder fra aftenen. Sig til hvis I orker se flere, der er en del andre.
Havde I en dejlig aften? Glædelig 2013!
Og hey, jeg lovede at finde en vinder til give awayen. Jeg brugte den der smarte tilfældigheds-generator, og vinderen blev Johanne Louise. Jeg har sendt en mail til dig.
Og lige sidste tilføjelse! Er I ikke lige søde at skrive, hvis man ikke kan se Marmorkirken på første billede? 

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder! Jeg kan ikke rigtig se marmorkirken, jeg kan kun ane et svagt omrids ;)
    Jeg havde bestemt også en god aften omgivet af en masse venner og veninder :D

    Hipandfriends.blogspot.

    SvarSlet
  2. Smukke billeder! ;)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet