februar 23, 2013

LA670WEGA-1EF





Urkompagniet har været nogle gavmilde sataner og sendt mig dette fine Casio-ur. Ikke bare oven i det, men de synes at mine billeder er værdige nok til at være produktbilleder inde på deres hjemmeside (!!!). Indtil videre har jeg nu modtaget syv ure, som jeg nu har til opgave at tage billeder af og som I om ikke så forfærdelig længe gerne skulle kunne se på deres hjemmeside. Og så gør det jo ikke så meget, når jeg har lov til at beholde de smukke ure bagefter. Det ville jeg bare lige misunde jer med :-) God weekend derude!

(Forresten er I meget velkomne til at gå ind på deres hjemmeside her og eventuelt videre til Casio siden her. Lige præcis mit ur ser ud til at være udsolgt, men de andre fra Casio, specielt dem i retro er simpelthen så smukke. Hvis jeg var jer, ville jeg ikke tøve et sekund med at købe et!)

7 kommentarer:

  1. Ej hvor cool!! :D

    www.fuglesangen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. fårkk, hvor er du heldig! ;)
    men du er jo også rigtig dygtig til at tage billeder! :)
    du kan evt. tage et smut forbi min blog hvor jeg har en giveaway kørende!
    http://karo-s.blogspot.dk/2013/03/caseapp-giveaway.html#comment-form

    SvarSlet