februar 14, 2013

SOUMILAND











Hej WiFi, du er min bedste ven 
Her er ni ud af 986 billeder (!) og vi har endda kun været her i halvdelen af tiden. Jeg regner med at oprette en Flickr/1x eller et eller andet (råb lige højt, hvis I kender andre goder sider) , hvor jeg har mulighed for at loade de bedste billeder og så i fuld opløsning. Her bliver sgu alt for kedeligt, hvis der udelukkende de kommende uger kommer billeder af den finske natur. 
Nåh, men her er i hert fald et par af mine yndlingsbilleder fra turen hos min mormor og morfar. Lige nu er vi (min søster og jeg ) i vores mosters hus efter en fire timers lang togtur.
Glædelig valentinesdag til jer der dyrker det og glædelig torsdag til jer der ikke gør!

13 kommentarer:

  1. PHOTOBUCKET.COM
    det bruger jeg, elsker det, plus du har 1GB plads :D

    Skønne billeder desuden

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, tak! Det må jeg lige prøve mig med :-)
      Jov tak forresten

      Slet
  2. Smukke og stemningsfulde billeder!

    http://alice-in-wondertown.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Utrolig flotte billeder! -Du har virkelig et talent <3 Tag gerne et kig - liveanddream-claudia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tusind tak Claudia :-)

      Slet
  4. Hvis du kan lide min blog og finder den inspirerende, er du da meget velkommen til at følge mig, men det skal på ingen måde blive en forpligtelse. Jeg kigger forbi din blog :-)

    SvarSlet
  5. Smukke billeder må jeg sige - er vild med alle stemningerne du formår at skabe!

    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Det er virkelig nogle fantastiske billeder! Hvilket kamera, har du benyttet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak Jen! Jeg har brugt et Canon EOS 1100D :-)

      Slet