april 28, 2013

UGENS FAVORITTER

Hej med dig indlæg. Det er godt nok længe siden vi har set dig!
Take Me Home-albummet, da min veninde har fået billetter (!!!), så vi skal ind i Forum den 10. maj. Et hvidt iPhonecover fra EBay til ingen penge. Folk der følger mig på instagram ( ) så sikkert, da det kom for et par uger siden. Maguerit- og Pandoraarmbånd plus en løve. De sidder nu og pryder mit venstre håndled. Et omegakatalog, der er fyldt med inspiration til produktfotografering. 50mm objektivet, der faktisk skal repræsentere standardobjektivet, da jeg er begyndt at bruge det mere. Nu skulle jeg bare lige bruge det til at tage billedet, hoho.
Elektrisk neglefil, neglefil, rosenpinde, base coat og top coat fra OPI, fordi jeg den seneste tid har gået meget mere op i, at holde mine negle sunde (og så anbefaler jeg virkelig Nail Envy neglelakken, den styrker neglene på ikke mere end et par dage!). Fire par natbriller, da det bliver sværere og sværere at falde i søvn, når der er så lyst udenfor (ha nej, faktisk har jeg altid brugt dem, året rundt). Ligeså er der brug for nedsætning af lyset om dagen, så derfor er solbrillerne fra Ray Ban også med. Nye sko fra Reebok. De er fucking dejlige at gå i, nu skal de bare gåes til. Bum! Sikke meget tekst. Håber I alle nyder den sidste lockout/Store Bededagssøndag. Køs

6 kommentarer:

  1. Det er jo ikke nogle helt dårlige ting... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det synes jeg heller ikke :-)

      Slet
  2. Vil du anbefale dit objektiv 50 mm, og er hvad fotograferer du med det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt klart! Jeg bruger Canon EOS 600D :)

      Slet