maj 28, 2013

EOS






Her for et par dage siden gik det op for mig, hvor meget jeg egentlig elsker og værdsætter mit kamera. Der går ikke en eneste dag hvor jeg ikke tager billeder, hverenden om det bare er af en knappenålspude (og ja, det har jeg gjort haha) eller om det er de helt store shoots. Men det har jeg aldrig tænkt over, da det meeeget hurtigt blev en del af min hverdag (faktisk den 18. februar 2012 for at være helt præcis ((-: ). Det er vildt at folk støtter mig omkring min passion og rent faktisk tror på det jeg elsker allermest.
Og hehe hvad synes I så btw om billederne?

6 kommentarer:

  1. Jeg er sindssyg med det første billede, så godt fanget!

    SvarSlet
  2. Hvilket kamera har du taget billede af - og med hvad?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har taget billeder af min mors gamle Canon EOS 750D med mit 600D :)

      Slet
  3. Kan godt forstå, du elsker dit kamera. Du er fandme også god med det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, det er sådan en kommentar, der rammer lige - tak!!!

      Slet