maj 20, 2013

HAPPY EATING















For et par uger siden holdte hele familien fødselsdag for min farmor i Tivolihotellet i sushirestaurenten. Hold op hvor var det lækkert, og hold op hvor var der smukt! Restaurenten ligger allerøverst, så man har den smukkeste udsigt ud over hele byen.

Vejret har været sindssyg lækkert igen i dag. Men jeg ved ikke, jeg har bare ikke gidet være udenfor. Nu kommer Freia hjem fra en sommerhustur lige om et øjeblik, jeg tror jeg vil lokke hende med over i Paradis. hoho
Og hey, kender I Hunter Hayes? Hvis ikke, så gå ind på hans Youtube channel her! Totalt meget den mandlige version af Taylor Swift :)

10 kommentarer:

  1. Hvordan har du fjernet rammen om dine billeder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg husker det ikke præcist, desværre. Det afhænger meget af hvilken skabelon man har brugt og hvordan html-koden ser ud. Det eneste er bare at prøve sig frem :)

      Slet
  2. Åh, det sushi der får tænderne til at løbe i vand - generelt supergode billeder!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt nok også noget af det bedste jeg har smagt!
      Tark !!!

      Slet
  3. Årh, fantastiske billeder, og så sushi, fantastisk kombination, skøn skøn blog:-)
    Knus Maria


    LINK: http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det ser SÅ hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  5. Først vil jeg lige sige at din blog er mega skøn, elsker at læse den og kigge billedrne! :-)
    Jeg vil også gerne lige hære hvor du har lavet de der GIFs, jeg vil gerne lave nogle, men andrikken hvor man gør det!
    Du kan også lige tage en smut forbi mig og min venindes blog: louiseogclarablog.bogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du bare sød! Jeg har lavet en guide du kan kigge på her: http://fiskpaafransk.blogspot.dk/2012/11/guide-gifs.html

      Slet