juni 01, 2013

I WILL NEVER EAT ONE OF THOSE AGAIN






Processen igennem projekt Corny Big fletpung, som jeg snakkede om i det her indlæg. Den blev færdig for omkring to uger siden, men jeg har ikke kunnet vise den før, da det var en gave til min veninde Isabella, og hun jo helst ikke skulle opdage den på bloggen før hun fik den hehe. Det kommer fra en weekend, hvor vi købte en hel kasse af dem i Føtex, spiste dem alle og fik det herredårligt, haha. Så fik jeg ideen om, at lave en pung ud af det resterende papir til hende i julegave, men der var ikke nok, så jeg opgav og smed papiret ud. Da så hun havde fødselsdag den 19. tænkte jeg på igen at lave den til hende - og var så nødt til  at købe en halvanden kasse mere :-)) Men pungen blev lavet og halleluja, hun blev glad for den!

(Det her er btw et planlagt indlæg, for lige i øjeblikket er jeg i sommerhus med Isabella faktisk) God lørdag og sommer, tag udenfor og nyd vejret i stedet for at læse det her indlæg!!! :)

7 kommentarer:

  1. Hvordan har du lavet pungen?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min søsters veninde har lært mig det, men billederne demonstrerer stort set teknikken :)

      Slet
  2. Hvor er den fin - og sikke en sød ide :) :)

    SvarSlet
  3. fed pung!

    Det ville være fedt hvis du vil kigge forbi min webshop, www.millu.dk
    Der sælger vi bl.a. solbriller, smykker, covers og den populære blackmask!

    SvarSlet