september 25, 2012

GIVE AWAY VINDER!!!



SÅ ER MIN GIVE AWAY SLUT, OG JEG HAR FUNDET MIG TO VINDERE AF DISSE OREO ØRERINGE!
DER ER KOMMET EN MASSE SØDE DELTAGERE, DER ER KOMMET MED GOD RESPONS OG BEGRUNDELSER.
NÅH, MEN JEG HAR FUNDET MIG TO VINDERE, SOM JEG SYNES KOM MED EKSTRA SØDE BEGRYNDELSER.

DEN FØRSTE VINDER ER:
(TRUMMEHVIRVEL!!!!)

KATRINE!
OG JA, JEG VIL FAKTISK GIVE DIG RET. DU FÅR EN MAIL FRA MIG I LØBET AF AFTENEN :-)

OG DEN ANDEN VINDER:
CECILIA!
JEG SYNES SIMPELTHEN AT DIN KOMMENTAR VAR SÅ FIN OG SØD.
DU FÅR OGSÅ EN MAIL I INDBAKKEN I LØBET AF AFTENEN :-)
 TILLYKKE I TO!


TUSIND TAK FOR ALLE JER DER HAR DELTAGET, DET BETYDER RIGTIG MEGET FOR MIG!
OREOS OG KÆRLIGHED UD. MØS 


10 kommentarer:

  1. Jeg synes du er så helt vildt køn, Dagmar! Ihh altså!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker og bukker og nejer for dine fine ord! :-)

      Slet
  2. Sikke et dejligt portræt af dig. Skønne billeder! Og skøn besked at modtage - weeeeeee... Jeg glæder mig virkelig til at prøve de fine Oreos. Jeg håber, jeg kan lade være med at spise dem! :-) Tusind tak, fordi du valgte mig. Og tak for din skønne blog - dine billeder er virkelig en stor inspiration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, hvor er det dejligt, at du er glad! Får dem sendt så snart jeg har fået købt nogle kuverter, haha!

      Slet
  3. Hej! Jeg har lige et spørsgmål, hvordan laver du dine små gifs? De er så hyggelige :)

    bortemedblaesten.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Halløj! Haha, tak. Jeg bruger Photoscape :-)

      Slet
  4. Tillykke til vinderne, og tillykke med en ny læser! ;-)
    kaerlighedsfyldt.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Takker på vindernes og mine egne vegne!

    SvarSlet
  6. Kan ikke tro jeg vandt!
    Tusind tusind tak,
    u made ma' day! :-)

    - Ceciìia N

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for! Jamen det var da så lidt ;-)

      Slet