september 24, 2012

UDSALG ER EN FARLIG TING






8 kommentarer:

  1. UDSALG ER EN FANTASTISK TING (;

    - KNUS OG KRAM
    STEPHANIE
    WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det er! Min pengepung har det bare ikke så godt for tiden :-)

      Slet
  2. det er ellers en lækker mørkerød, det dér. er du glad for dit 50mm? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i den!
      Og ja, haha, der går ikke én dag hvor jeg ikke bruger det ;-)

      Slet
  3. Udsalg er herligt men farligt! :D

    Hvis du har lyst, kan du kigge forbi min blog. Jeg har en lækker give away igang med produkter fra Guinot. http://annecathrinebro.dk/?p=748

    SvarSlet
  4. Hej! Jeg har lige et spørsgmål, hvordan laver du dine små gifs? De er så hyggelige :)

    bortemedblaesten.blogspot.dk

    SvarSlet