oktober 24, 2012

SPLAT


I får lige endnu en nailart tutorial med Halloweentema på. Det er skideskægt at lave dem!
Det var faktisk planlagt, at indlægget skulle være planlagt, men jeg kunne nu altså ikke vente med at vise jer neglene :-)

Start (selvfølgelig) med en god underlak og læg derefter et eller to lag hvid neglelak. Det gør ikke så meget hvis man (som mig) ikke mestrer at lægge neglelak kun på neglen.

Find et par sugerør :-))

Dyp sugerøret i en bordeuxfarvet neglelak - og hvis du tør (ha, det gjorde jeg ikke!) - så sug en lillebitte smule.


Og splat! Så skal du puste på neglen - eller ikke på neglen, men pust igennem sugerøret ned på neglen..


Yes, sådan ser det ud når man er færdig. Når neglelakken er tør, så fjern resterne med en vatpind og neglelakfjerner. Og selvfølgelig læg en god overlak til sidst. Puf! Nu har du nogle helt forfærdelige Halloweennegle :-)
Meningen var faktisk, at det skulle ligne maling, men da jeg (som så mange andre danske teenagepiger) er helt vild med bordeux, lagde jeg ikke mærke til hvor forfærdelige de egentlige var, før min søster kommenterede det, haha!

Og hey, btw Halloween, nogle der har hørt eller været inde i Scarysilden i Tivoli?
Jeg var der inde i går med et par veninder, men vi turde ikke engang stå i kø indtil den, haha! Jeg advarer bare, der er en grund til, at man skal være over tolv, for min skyld kunne aldersgrænsen godt gå til 16, hehe.

16 kommentarer:

  1. Vildt fed idé! det har jeg sgu ikke set før(-;
    Det skal jeg helt klart prøve.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja, det giver en fed effekt :-)

      Slet
  2. Hold kæft hvor ser det bare godt ud (;
    tusind tak for det fede fede tip !
    jeg er selv en klovn til det med neglelak!

    Knus Stephanie
    http://www.FashionBySterup.dk

    SvarSlet
  3. Hey Dagmar. Fedt at du deler, det ser vildt cool ud!
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ser meget fedt ud! :)

    Aplaceformywordstofall.blogspot.d

    SvarSlet
  5. Ser meget fedt ud! :)

    Aplaceformywordstofall.blogspot.d

    SvarSlet
  6. Eij hvor er det bare fedt og kreativt! Skulle jeg klart have tænkt på til igår hvor jeg holdt halloween fest!

    SvarSlet
  7. Wow, det ser fedt ud! :-D

    www.leilakrak.blogspot.com

    SvarSlet