oktober 27, 2012

UGENS FAVORITTER

Clutch // Marc by Marc Jacobs, Nailpolish // Essie, Lens // Canon, Cover // Fona (med Joey Moes autograf!!!!!), Scarf // Pieces

Så startede jeg endelig en Ugens Favoritter og så endda med en ny slags redigering oveni!
Den kommer til at komme fast hver uge, og jeg glæder mig til at lave flere af dem! Dog har jeg set på flere blogge der gør dette, at de sætter mærkets navn ind i selve billedet, men jeg har sgu ingen ide om, hvordan man vender teksten 90 grader (hvis nogen ved det, må I meget gerne skrive det i en kommentar!).
Ha, masser af ligegyldig tekst. God weekend derude!


5 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til at se mere af - altså favoritindlæg! Lækre ting

    SvarSlet
  2. åhh din bums! jeg ved det jo god, altså hvordan du vender teksten. drøm sødt min skat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så må du lige hjælpe mig!

      Slet
  3. Fede ting du har fundet frem, og rigtig god ide! det glæder jeg mig til at se(-;
    Knus

    SvarSlet