november 16, 2012

UGENS FAVORITTER

Åårh, jeg får et chok hver evig eneste gang, jeg kigger på bogomslaget! Haha

Min nye mascara fra Clinique, som jeg købte i onsdags i Magasin - dvs, ikke nye, for jeg har aldrig brugt andet end den. Vandrende Sjæle, som jeg nu har taget mig sammen til at begynde på. Den er jo helt fantastisk! One Direction (og selvfølgelig Joey Moes) nye album, som jeg har hørt med mine Dr. Dres lige siden det udkom i mandags. Mine yndlings er I Would og Rock Me. Dog har jeg nu hørt dem så mange gange, at jeg er blevet lidt træt af dem, haha. Mit træskin fra Tezzo (læs andmeldelsen her). Nål og tråd - jer der følger mig på min instagram - dagmaroerum - har sikkert set, at jeg har været i gang. Til sidst mit projekt med blade, som jeg også fik taget mig sammen til at gå videre med. Bladene er nu til "presning", hehe.

6 kommentarer:

  1. Uuuh jeg elsker også den mascara, har den selv! Hvor er det en nice GIF du har lavet! haha :)

    SvarSlet
  2. Din blog er virkelig fantastisk!
    Jeg har selv lige startet en blog op http://diamondness.blogspot.dk/
    Bliv meget gerne fast læser hvis det er noget for dig, så jeg kan få den op at køre på en rigtig måde ;)

    SvarSlet
  3. Mega fed gif, du er rigtig god til at lave dem!
    Her er den efterspurgte opskrift http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/Uds_2/20100223110650.htm
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet