november 08, 2012

UGENS FAVORITTER

Sååå blev det tid til endnu en uge med favoritter (ha, det er det hver uge)
Den første favorit er mine nye Adidas træningsbukser, som jeg fik i weekenden. De er både gode, når jeg spiller fodbold, når nu der er meget koldere udenfor, og når man er ude og jogge. This is not a book er perfekt, hvis man keder sig røven ud af bukserne. Jeg overvejede faktisk at lave et indlæg kun om den, da jeg købte den sidste weekend i Urban Outfitters, men så gad jeg ikke alligevel. Ha. Ellers er det mine to yndlings lakker fra Orly og Sally Hansen. Den fra Sally Hansen bliver brugt som underlak og den fra Orly til overlak. Pandora armbåndet og giraf- fisk- og spøgelsesledene (som jeg pt. lavede et indlæg om, her (nå ja, læs hvorfor det er med her)).  Canonkapslen fra Canon (no shit, Sherlock?) er med, simpelt fordi jeg ikke kan leve uden mit 50mm f/1.8 objektiv. Og til sidst mine fantastiske hjemmesko fra Beijing Zoo, da det bare er alt for pissekoldt for tiden.

10 kommentarer:

  1. Årh, nogle søde hjemmesko!

    SvarSlet
  2. Hvor er dine adidas bukser købt henne?

    SvarSlet
  3. Hahaha hvor er de sutsko kære !

    SvarSlet
  4. hvorfor hedder din blog egentlig "fisk på fransk"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er egentlig et meget godt spørgsmål. Men svaret er rigtig enkelt.
      Navnet skulle både være et som folk huskede, havde lyst til at klikke ind på, når man læste titlen, og noget der afspejler mig. Jeg er en lidt skæv (misforstå det nu ikke, haha) og mærkelig person, så da jeg oprettede bloggen med min søster, blev vi enige om, at titlen skulle have de tre overstående "egenskaber". Så ja, der ligger ikke andet bag det :-)

      Slet
  5. Adidasbukserne <3

    SvarSlet