december 16, 2012

ENDNU ET JULEMARKED








Så gik endnu en søndag eftermiddag på et julemarked, denne gang ude ved Christiania. Jeg havde forventet et udendørs af slagsen med en masse hjemmelavet, grimme træskeer eller noget i den stil, men sådan var det overhovedet ikke (næsten, hoho)! Det var indendørs (og virkelig varmt), der kom en og sang franske julesange og der blev solgt ris a la mande/risengrød. Desværre kan jeg hverken fortælle eller vise hvad jeg købte, da størstedelen er julegaver (bortset fra min nye julekjole på sidste billede!).
Jeg vil virkelig anbefale at tage derud, det er fandens hyggeligt. De holder det helt til den tyvende, så det er bare om at komme derud!

Heeey ps. husker I min give away? Jeg mangler kun to læsere og så finder jeg vinderen. Hvis du ikke endnu har deltaget, så gør det her!

14 kommentarer:

  1. Fulde og skæve mennesker??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke alle der er sådan, faktisk er de fleste stille og rolige søde mennesker helt ligesom os andre (-:

      Slet
  2. Du er så lækker babysis!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggelidt ud, og julemarkeder kan man jo aldrig få for mange af :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder helt vildt hyggeligt - og kjolen ser rigtig flot ud!

    SvarSlet
  5. Flotte billeder ;)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Sikke en fiiiin kjole og nogle rare stemningsbilleder :D

    http://hipandfriends.blogspot.dk/2012/10/giveaway.html

    SvarSlet
  7. var det nogle gode proder, eller var det dyrt??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var meget forskelligt, eftersom det også var meget forskellige, ting der blev solgt. Men jeg synes, at prisniveauet var helt i orden :-)

      Slet