december 14, 2012

UGE 50

To nye sweatere (jajaja, jeg går lidt amok i sweatere her i vintertiden) fra HM, og lige som min røde, er de bare så lækre og bløde indvendig. Jeg ville skrive noget mere om dem, men det kan jeg nu ikke huske, hoho. Et nyt (langvarigt, tålmodighedskrævende,  knofedt+hård hud på fingerspidserne) kreativt projekt jeg er gået i gang med - jer der følger mig på min instagram ( ) har sikkert set lidt af det i løbet af ugen. Mine Body Shop body lotions og shower gels fordi min nisseven bare er den sejeste i verden. Mine elskede gamle vanter, da de 57483 vaskere jeg har fået siden sneen ankom ikke ville være til at overleve uden.

8 kommentarer:

  1. Du er så lækker. hilsen en anonym. eller måske er jeg ikke helt så anonym som jeg går rundt og tror.... jeg hører en god sang. værsgo! (vær' så god!)

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gc2QDDnkEuo

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh haha, jeg nåede alligevel at blive totalt bange din paprika!

      Slet
    2. Håhåhåhåhåhååååå!

      Slet
  2. Jeg er vild med de her favoritbilleder :) Jeg ville ønske jeg havde nogle handsker lige så gode som dine. Mine handsker er dårlige til at lave snebolde med, og mine fingre fryser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Michelle :-) De er fra Sportsmaster, jeg mener at man godt stadig kan få dem!

      Slet