december 02, 2012

JULETINGELING








I går var jeg til julemarked ude ved min venindes mors arbejde, Skabelonloftet. Egentlig havde det ikke alverden med jul at gøre, men det var simpelthen så hyggeligt. Man kan købe alt fra retrobarberblade, vintagemøbler, keramik, kunst og julepynt!
Det er også åbent i dag fra 10-17, så hvis nogle derude ikke ved hvad I skal lave på besneet søndag eftermiddag, tag ud til Refshalevej 171A (for forvirrede sjæle - som mig selv fx - kan man også tage bus 40, hvis endestation er derude. For andre forvirrede sjæle er det rigtig tæt på caféen Halvandet)!!
Hvis det stadig ikke er til at finde ud af (haha), så hop ind på hjemmesiden her.


8 kommentarer:

  1. Helt vildt stemningsfulde billeder :o)

    Kristine // andthe-redlip.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Følger dig nu, undskyld spam ;)

      Slet
    2. Haha, det er fint:-) Husk du så nu kan deltage i give awayen ( http://fiskpaafransk.blogspot.dk/2012/11/fordi-jeg-er-sa-fandens-gavnmild.html )!

      Slet
  2. haha jeg elsker guldnissen!

    SvarSlet