december 08, 2012

TINY LOVE

Hvis du ikke orker at læse om hvordan min computer gik i stykker, så bare stop med at læse nu. Nu ved du det alligevel, så bare lad være at læse resten. Hoho. Der var engang en dårlig undskyldning. Ja der var så. Nu skal I altså høre. Sidste uge døde min computer. Midt i min tyskopgave gik skærmen sort og den var ikke i stand til at tænde igen. Hverken en masse billeder eller min tyskopgave nåede at blive gemt..
Nu er den til reparation og kommer ikke tilbage inden for to til fire uger. Nej, hvor jeg dog græd lang tid. Men ak, jeg bruger nu min søsters mac og kan overhovedet ikke finde ud af at redigere billedstørrelser (fortæl mig lige jer macmennesker der har en god hjemmeside eller noget andet). Det er grunden til at der ikke har været noget blogning i en hel uge(!?!?!). Men jeg lover at komme med nogle fine billeder over weekenden.
Julekys og hjerter ud

2 kommentarer:

  1. Jeg bruger selv mac til at redigere mine billeder :)
    Jeg bruger iphoto til de mest basale ting som at beskære og ændre farve på billedet, hvis man kan sige det sådan.
    Derefter er det lidt forskelligt hvad jeg gør, nogle gange putter jeg det bare ind i Toycamera , og hvis jeg skal være rigtig nørdet så bruger jeg gimp.
    Derefter uploader jeg til photobucket, hvor der også kan foretages de sidste redigeringer, som at bestemme billedets størrelse osv. :D
    håber det hjalp lidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har prøvet photobucket, men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det! Heldigvis har jeg nu fået min gode gamle pc tilbage og kan bruge Photoscape igen. Men tak for tippet! :-)

      Slet