januar 18, 2013

FAVORITTER

Nye skinny jeans fra Gina Tricot (begge Lisa modellen hvis nogle skulle være interesseret). Ny Beck Søndergaard taske + net - laver nok et indlæg om det i morgen! Mine gamle, slidte, hullede vanter da sneen valgte at komme frem igen og mine andre gode er væk. Hasselnødder. Sigma 70-300 objektiv. Det er så fantastisk at tage natbilleder med! Evig tak til onkel (som btw har fødselsdag i dag, tillykke Prins Magnus!) for det. Så ville jeg også have sat mine to veninder, Caroline og Isabella, på for for satn, hvor har vi bare haft et par sjove dage!! 

7 kommentarer:

  1. På mine billeder er der sådan en mærkelig hvid ramme udenom dem, ved du hvordan man kan få den væk?:)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Amalie, da jeg ikke ved hvilket tema, du har brugt og ikke kan huske, hvad jeg selv brugte, kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Det eneste jeg kan sige er, at du må prøve dig frem, evt lege lidt med HTML koden :-)

      Slet
    2. Men husk for guds skyld altid at gemme htmlkoden, før du begynder at rode med den!

      Slet
  2. Hejsa!:-)
    Har brugt ret lang tid på at surfe forskellige blogs idag, og så kom jeg lige forbi din. Der er en ting der undrer mig: hvorfor er det ikke dig der har en af de der 10000-faste-læsere-på-blolovin-blogers-delight.åh-hvor-fantastisk-blogs? Du er altså virkelig dygtig! Dine billeder er helt fantastiske, og du skriver virkelig godt og smukt. Man bliver helt i godt humør! Det synes jeg bare lige du skulle vide, for jeg er kommet for at bliver er på din blog!:-)
    Knus fra Emilie.

    http://adiylife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg er enig med Emilie!

    SvarSlet