januar 19, 2013

BECK SØNDERGAARD




FØR TRÆNING= TØJET+ ANDMELDELSE AF MIN NYE TASKE

I forgårs kom min mor hjem med denne fine taske. Da det var en julegave, men der ikke var mulighed for et hente den hjem før nu, har jeg ventet og ventet og glædet mig sådan til at kunne kalde den min (ego ftw haha!). Det er en superflot Beck Søndergaard taske i mørkeblåt læder. Den har lige præcis størrelsen, jeg har søgt, da mit kamera samt store objektiv passer perfekt i de to rum, og jeg manglede noget ikke alt for stort, til når jeg vandrer frem og tilbage i København.

Jeg har desværre ikke kunnet finde den på hjemmesiden (hvor man anyway hverken kan bestille fra eller se prisen. røvirriterende), men jeg ved den kan købes i Magasin.

I må have en fortsat dejlig lørdag (og hør lige noget The Weeknd! Alle hans sange er jo bare alt for fantastiske! (og fornem også lige min kærlighed til parenteser!))

14 kommentarer:

  1. Sikke en skøn taske(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away, hvor man kan vinde nogle lækre lys(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/01/give-away-nr-25.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mener faktisk allerede jeg har deltaget - du har skrevet før ;-)

      Slet
  2. Hvor er den super fed, sikke en dejlig gave :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  3. Lækkert! Den er virkelig flot! :D

    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  4. altid lækkert med gaver og hvor er den dog bare lækker!
    super fin blog du har!

    har forreste en konkurrence kørende på bloggen
    den smukkeste Acne kjole, kig endelig forbi
    http://www.nanapankalla.dk/2013/01/giveaway-acne-dance-dress.html

    x Nana

    SvarSlet