januar 20, 2013

SNAKE

Det er efterhånden et stykke tid siden, jeg har lavet en negle tutorial. Det bliver der heldigvis lavet om på nu! Derfor vil jeg med en mindre billedspam vise, hvordan man laver slangenegle (jeg har desuden ikke redigeret andet end billedstørrelsen, så farverne ikke snyder). Selv er jeg noget så forelsket i dem!

Start (som altid) med en god underlak, så neglene ikke tager farve. Læg derefter en brun neglelak  (så snart jeg havde fået ideen, spurtede jeg ned til Matas og købte denne (Over The Taupe). Den kan varmt anbefales!) .

Brug nu en neglepensel/tandstik eller whatever til at lave små firkanter med en lysere brun. Jeg ventede lidt til at neglelakken havde sat sig, før jeg begyndte at lægge den på. Man kan også lave krydsede striber i stedet for firkanter, men jeg synes det ligne lidt mere slange med denne metode.

Shit, hvor jeg flasher den OPI 



Dette var hvad jeg brugte - dog alligevel bortset fra den yderste til højre, det var bare for mørkt til, at jeg kunne tage et nyt billede bagefter. hoho

Som altid, vil I så ikke være søde at kommentere, hvis I prøver selv eller har andre metoder?  køs

8 kommentarer:

  1. Hvor er det kreativt billede nr. 3!! :-)

    SvarSlet
  2. Virkelig fin blog og lækre billeder ;-)
    - Signe
    http://downwithbirdie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. dagmar?!?! hvor er dine gåse-billeder???

    SvarSlet