marts 09, 2013

FANCY TITEL







Random gifs fra Finland
Jeg elsker gifs. Jeg elsker at lave dem, det giver bare lige det ekstra lidt skæve til stemningen. Dog fandt jeg i sidste uge ud af, at mit kamera ikke elsker dem lige så meget som mig. Det har i hvert fald vist sig efter den skønne tur til Finland, at mit kamera ikke holder til det og jeg har fire gange i løbet af ugen oplevet, at det døde i op til 48 timer. I dag var jeg så nede hos ham jeg købte kameraet af, og jeg fik at vide, at der ikke er noget at gøre. I hvert fald ikke andet end, at det skal sendes til reparation, hvilket overhovedet ikke kan lade sig gøre, da jeg tager med min klasse til London på studietur på næste søndag (!!!!!!!!!!!!!(det bliver fedt!!!!!)). Men! Så er det vel bare om at holde hovedet højt og håbe på det bedste. I må ha' en dejlig lørdag eftermiddag! køs

15 kommentarer:

  1. Åh, elsker det!!

    // annapedersenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig fed blog du har!!! :)

    //miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Du laver bare de fedeste gifs, Dagmar! Det er SÅ vildt. Jeg håber, du får en god tur til London - trods alt.

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak! Er sikker på det bliver en fantastisk tur, med kamera eller ej -)

      Slet
  4. Du er virkelig talentfuld, det er en fornøjelse at følge med <3
    - Jeg skal til London om fjorten dage, og jeg glæder mig som et lille barn. Godt tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, for er du sød :-) I lige måde!

      Slet
  5. håber det virker igen - sååå fine gifs! særligt 1, 3 og 7!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det! Ih tak :-D Mine favoritter er 2, 4 og 7 <33

      Slet
  6. Hvor er det nogle fine gifs :)

    SvarSlet
  7. Virkelig nogle utrolig flotte, fine, søde, inspirerende og seje gifs!
    Må man spørge hvordan du laver dem?
    Håber kameraet snart er samarbejdsvilligt igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene :-) Jeg bruger programmet Photoscape. Hvis du kigger i etiketten GUIDES, kan du se hvordan.

      Slet
  8. Fantastisk og super personlig blog du har dig! Er vild med dine billeder :)

    Liv fra http://livets-liv.blogspot.dk/

    SvarSlet