marts 01, 2013

JOEY MOE KONCERT IGEN IGEN













Så skete det igen. Endnu engang har jeg taget hjem med en høj følelse af lykke, overvælding, slem, slem tinnitus og en slags genforening (hahahaa). For jer der har fulgt med længe og resten som kigger ovre i højre side og finder den rette etikette, må nok vide, at jeg er rimelig vild med Joey Moe. Det er egentlig sjovt, (da jeg har det med meget at udtrykke om, hvorvidt jeg elsker hans musik) når folk gentagende gange spørger "Hvorfor lige Joey Moe? Er han ikke bare ligesom alle andre danske popsangere?" Og til dem kan jeg altså svare nej, for det er han virkelig ikke. Det er for mig egentlig ikke teksterne der tæller det helt stor. Men personligheden! Den har han i hvert fald med sig! Det ville enhver som har været til en af hans koncerter eller bare høre et ord komme ud af munden på ham kunne bekræfte. Alt har en tanke, en baggrund eller en grineren historie bag sig. Derfor ville jeg seriøst opfordre jer til at tage til en af de hyggelige og evigt stemningsfulde koncerter uanset hvad I synes om musikken. Bum. 


7 kommentarer:

  1. Meget stemningsfuldt billeder, er også helt vild med dine giffs!

    SvarSlet
  2. Flotte billedder!
    Du skulle have været til indsamling på min skole(Sankt Annæ Gym) i lørdags.
    Han har gået på den og kom direkte efter koncert, hen og gav et nummer! <3

    SvarSlet