marts 25, 2013

STARTING SOMETHING NEW

Haha, var jeg den eneste hvor High School Musical poppede op i hovedet?
Så sker der igen nye ting og sager her på bloggen og det er allerede til at mærke på layoutet (hvilket I forresten ikke skal tage jer af for tiden, jeg leger bare lidt med det)! Faktisk er jeg blevet så inspireret her inden for de seneste par timer, at jeg har besluttet mig for at prøve mig med en helt ny billedestil. Det sætter nok først sine spor om et stykke tid, men jeg vil gøre så vidt muligt for at få startet med det samme. Hey god påskeferie! køs

5 kommentarer:

  1. Ej hvor spændende det hele! Glæder mig til at se hvordan det ender med layout og billeder <3

    SvarSlet
  2. Ja det lyder vildt spændende, glæder mig til at se/høre mere!

    SvarSlet
  3. Det lyder helt virkelig spændende, jeg glæder mig til at se det!

    SvarSlet