marts 24, 2013

HJEMME


Heya alle, jeg er hjeeeemme! Det er så dejligt.
Ang. billeder tænker jeg at vise billeder fra begivenhederne fra den dag i sidste uge (gav det mening?) og skrive lidt om det. Nok for at det ikke skal blive for langtrukkent, kommer der billeder fra to dage af gangen, men nu ser jeg lige hen ad vejen hvad jeg orker (og hvad min søster gør, for min puter er endnu engang sendt til reparation, så det foregår fra hendes af). Men ja, ønsk mig velkommen hjem!


Lufthavnen med den mest fantastiske stemning af en masse dejlige mennesker, som glæder sig maks til at rejse


Orienteringstur i området og gåtur op ad Portobello Road med de sødeste 
En lille urbod på Portobello, hvor jeg btw købte det fineste vintage ur!







De flotte, klassiske telefonbokse - som stank helt forfærdligt af tis...


Der var de fineste små tegninger af Big Ben, busserne og duefødder (jaja, der man tænker lidt wtf) over det hele på væggene omkring underground


2 kommentarer: