april 22, 2013

GAMLE DAGE

Dette bliver endnu et af de helt personlige indlæg. Det er ikke første gang jeg kommer op med sådan et indlæg (find btw dét her), men fortid interesserer mig bare helt forfærdelig meget. Hæ :o) Men yes, vi er denne gang sprunget videre til næste generation, dvs i slutningen af halvfemserne, da min søster og jeg blev født.

For mennesker der ikke vidste det, kommer min mor fra Finland (hvilket også er grunden til, at min søster og jeg drager dertil i sommer- og vinterferien). Dem der optræder på dette billede er min kusine, Anna, fætter Miska og morfar. 


Så blev en hvis babymig født




Haha det er simpelthen det sødeste kort nogensinde! Der står "Flyv, flyv mariehøne-tillykke med kusinebabyen. Anna, Miska, Saska" og var til da Freia blev født 





Det her billede er faktisk grundidéen til indlægget (faktisk ville jeg bare lægge det ud på instagram, men jeg fandt et andet i stedet, hehe), da jeg elsker min farmors smil på billedet (ikke fordi det er unormalt, hun smiler altid sådan) og jeg brugte faktisk en hel dag på at kigge album efter album igennem for at finde præcis dette billede. Det lykkedes mig faktisk aldrig, men min mor.
(Når jo, det er forresten min far og farmor på billedet)

Sig mig engang, hvor interessant fandt I det her indlæg? Det er nok noget af det mest personlige der nogensinde har optrådt på bloggen. Selv kan jeg enom godt lide det! 

10 kommentarer:

  1. Jeg synes virkelig godt om det personlige indlæg! :) Det er nogle rigtig gode og meget stemningsfyldte billeder.

    SvarSlet
  2. Normalt ville jeg synes det var vildt kedeligt at se folks familiebilleder, da man jo ikke rigtigt kan relatere til det. Men måden du har taget billederne på, stemningerne på billederne og de små fine tekster under hvert billede har bare gjort dette indlæg umådeligt fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det var lige præcis det jeg prøvede at ramme! Tak!

      Slet
  3. Virkelig personligt indlæg - jeg elsker det!

    SvarSlet
  4. Er det din far på første og næstsidste billede??

    SvarSlet