april 09, 2013

MIN DUDDI




Vilket et gillar du best?

10 kommentarer:

  1. Alle billederne er så fine!

    SvarSlet
  2. Hvordan fjerner man rammen omkring billeder? Smukke billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke ved hvilken skabelon du har brugt. Men det er bare om at lege lidt med html-koden :-)

      Slet
  3. Jeg har en fascination af grine-billeder, så det må nok være billede nummer to!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg også! Det er nok det mest naturlige udtryk man overhovedet kan fange på et billede :-)

      Slet
  4. (Søde, søde Freja!) Billede nummer 2 tror jeg! :DD

    SvarSlet
  5. For Søren hvor er folk dog søde herinde hos de franske fisk. Tak! og blive ved med at følge min søde kære og dejlige lille lillesøster !

    SvarSlet