april 07, 2013

OVERDÅDIGT



I skrivende stund kigger jeg ud af vinduet og ser sneen der endnu en gang daler ned. Jamen farvel og tak for den korte forårs stund de seneste par dage. Wow, dét lød godt nok poetisk haha. Men i alt fald kommer her et halvlangt indlæg med mine totalt vilde og alt for mange fødselsdagsgaver samt et par køb fra London (som egentlig også var fødselsdagsgaver til mig selv, hoho).

Den første gave var jo mit kamera som jeg dog fik lige før London men som stadig var en fødselsdagsgave og nok den allerallerbedste af slagsen.



Disse smukke sko var en gave fra mine dejlige veninder, Caroline, Isabella og Filippa. Grunden til de allerede er beskidte er, at jeg i går valgte at iføre mig dem til en familiefest - og spillede fodbold med mine fætre...





Overstående ting er også fra dem. De er jo helt vilde man!!! Pandoraløvekuglen har hurtigt fået sin faste plads på mit venstre håndled. Jeg ved ikke hvor længe jeg har ledt og ledt efter lige præcis løven, som personligt har en meget stor betydning for mig, og I aner ikke hvor ked af det jeg blev, da jeg fandt ud af, at den var gået af produktion. På mærkværdigvis lykkedes det alligevel Isabella at finde den. Jeg elsker den så meget!



Disse ting var gaver fra mig selv fra London af. Uret er totalt vintage og over tredive år gammelt. Det skal godt nok trækkes op hver gang, jeg bruger det, men jeg elsker det alligevel. Understående er der billede af mascara og eyeliner fra mit yndlingsmærke, Clinique. Jeg går utrolig meget op i ikke at komme for mange kemikalier og andre unødvendige tilsætningstoffer i mit ansigt, specielt ikke øjnene. Til andre med denne holdning anbefaler jeg kraftigt mascarerne fra Clinique, da der ikke er noget af alt det der i og man behøver ikke andet end vand på 38 grader til at fjerne den igen. 




Og så fik jeg faktisk også designercola, haha. Der skal være nogle fordele ved at have den danske colamester til søsters gudfar. Hoho


Og ja. Jeg synes selv det var en pragtfuld idé, da jeg er helt vild med Rune Klan, så dette var helt simpelt endnu en gave til mig selv.

Denne fine boks dumpede ind i postkassen et par dage efter min fødselsdag. Selvom jeg vidste det (sådan halvt), blev jeg overrasket og glad!!! Om et par dage ankommer et fototelt og lens caps også. 

5 kommentarer: