juni 19, 2013

A SNAILY DAY









Totalt snegleoverload. Dunno, jeg skulle have taget billeder af en sø, men endte med 249 billeder, hvor 214 var af snegle...
På næste onsdag og torsdag har vi årsprøver, fredag skoleafslutning og så er det slut. Det er egentlig ikke fordi jeg ser specielt meget frem til ferien, jeg ville faktisk have det fint med at fortsætte skolegangen, trods presset her til slut. Er jeg den eneste med den holdning? Haha det tror jeg nok :))
Ih, på fredag skal jeg møde Joey Moe (igen igen) og jeg glæder mig sådan!


4 kommentarer:

  1. Snegle er på én og samme tid enormt ulækre, men meget fascinerende!

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er vildt hvordan du får så mange udtryk og vinkler på noget så enkelt som en snegl!! Du er en helt fantastisk fotograf.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op!!! Det er kommentarer som disse, der går lige i hjertet. Tak :)

      Slet