juni 22, 2013

PIGEONS EVERYWERE












Toget, metroen, bussen. Det er en ting jeg bruger hver evig eneste dag og jeg er fuldstændig afhængig af det. Dog fordi jeg bruger det så meget og har gjort det så længe, har jeg aldrig rigtig lagt mærke til omgivelserne. Derfor kom det også bag på mig selv, da jeg lige pludselig havde brugt tre kvarter på Østerport, og udelukkende havde gået rundt og taget billeder haha.
Åh, jeg ligger lige nu i min seng med en sovende Freia ved siden af. I går fik hun sit tredje tolvtal og er nu færdig med alle sine eksaminer. Jeg tænker, om jeg skulle gå ud og bage en kage til hende, bare fordi hun er så sej og dygtig. 

10 kommentarer:

  1. Der er så utroligt mange muligheder og motiver, som gemmer sig de mest uventede steder!

    SvarSlet
  2. Kage idéen lød god... Du er SÅ sød!

    SvarSlet
  3. Fedt at du gjorde det, du fik i hvert fald nogle rigtig fede billeder, må jeg sige.
    I det hele taget tager du rigtig gode billeder!

    Kig forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Yayyyy hvor er de fine! Glæder mig også til at se dem på skolen. xx <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåede lige at tænkte dafuc, hvor kender du til dem? haha
      Glæder mig til at lægge dem ud ;)

      Slet
  5. skidefede billeder fulde af stemning!

    SvarSlet