juni 27, 2013

GOODMORNING









Så! Nu er den sidste (anden, haha) årsprøve overstået og der er ikke andet end skoleafslutningen i morgen tilbage før ferien. Det bliver sgu hårdt ikke at se hele min fantastiske klasse samlet før om en halvanden måned igen. Så glæder min dovne, skoletrætte krop sig dog også ekstremt meget til bare at dase. Især efter et par dumme forberedelsesuger op til årsprøverne. Vi var oppe i mundtlig matematik og dansk (og i dansk havde vi niendes afgangseksamens-prøvetesttingeling. Den slap jeg dog igennem med et flot 10-tal!). Hold nu op, hvor er jeg bare glad for at det er overstået! Freia har desuden sluttet sin skolegang i folkeskolen med hele tre store 12-taller! Jeg er så stolt af hende :')

9 kommentarer:

  1. Er helt forelsket i første og tredje billede! :DD

    SvarSlet
  2. Det ligner nøjagtig mig på en søndag morgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha! Fangede lige en træt duddi på fersk gerning

      Slet
  3. Tillykke - jeg får også ferie idag - åh det bliver altså godt <3

    - Anne

    SvarSlet
  4. Åh det ligner jo mig om morgenenen det der! Super fin billede serie! :-) Tillykke med alle 12 tallerne! :-)

    SvarSlet