juli 31, 2013

BLUE AND MOUNTAINS



Billeder af den smukke udsigt fra flyet plus et meget mislykket HDRbillede. Jeg kan dog meget godt lide det alligevel.
Hey, huskede jeg at sige, at vi rejste til Tuni? Det gjorde jeg i princippet, for jeg havde planlagt et indlæg som jeg selvfølgelig glemte at sætte dato på, hehe. Men i hvert fald er jeg hjemme igen efter syv varme, solrige, kamellugtende (!) og glade dage. Selvom der ikke er hélt så mange billeder som efter Kina (omkring 7000...), er 1500 nu alligevel en del billeder at sortere og redigere. Derfor kommer det til at foregå således; Jeg poster billeder efter dag, så er det også lidt mere overskueligt. Tror det var det samme jeg ville have gjort med London, det skete aldrig haha!
Se billederne i fuld opløsning her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar