juli 17, 2013

FLOWER POWER









Heeey, jeg har lige fået stjålet Freias computer, det er rart for jeg har så mange billeder at dele! Dog har jeg ikke mulighed for at redigere overhovedet..

Når nu vi er oppe i de her rolige omgivelser, hvor det kun er ude på terrassen, i den venstre liggestol at der er 3G, har jeg opdaget en hel ny verden. Prøv engang at se ovenover hvor fantastiske detaljer der pludselig er at finde i de blomster vi jo normalt bare kigger på og tager rimelig meget for givet (jeg gør i hvert fald). Wau.
Her er superdårligt vejr og det blæser pelikan-meget hele tiden, så jeg har ikke dårlig samvittighed over bare at ligge i sofaen og blogge. Men det gør sgu heller ikke så meget, for om ikke længe tager vi ned til varmen. Hvad med hos jer? Er der overhovedet et sted i Danmark værd at være uden at få efterårsfeelingen? Hvor er I ellers henne af? hehe

2 kommentarer:

  1. Jeg er fuldstændig fascineret af det sidste billede :-O Du er SÅ vild en fotograf Dagmar!!

    SvarSlet
  2. Heyy.
    Super sød og inspirerende blog du har dig. Vi kunne måske følges? Smid en kommentar på min blog, hvis det har interesse!

    http://erica-schou.blogspot.dk/

    Og forresten har jeg en giveaway i gang, deltag hvis det lyster!
    http://erica-schou.blogspot.dk/2013/07/giveaway-casio-ur.html

    SvarSlet