juli 10, 2013

BRUTAL












Lige præcis den sang der poppede op i mit hoved, da jeg sad og sorterede billederne. Men faktisk hørte jeg spillelisten med de allergladeste sange jeg kender, da jeg var nede på stranden (hey, hvis nogle ved hvordan man får linket til at flugte med billederne, ville jeg blive glad :)) ). Det er overhovedet ikke demonstreret godt nok, hvor voldsomt det var at være der. Jeg tog billederne en af morgenerne sidste weekend, hvor ingen gad tage med mig, grundet blæsten. Så var det først da jeg stod på metaltrappen, der begyndte at rykke, at det gik op for mig, at det nok ikke var det smarteste at være alene.. (LINK) :)

Jeg har min sidste vagt på lørdag og så tager vi faktisk op i sommerhuset igen. Bare min mor, Freia og mig. Der er så enormt hyggeligt deroppe, jeg glæder mig helt vildt .

8 kommentarer:

  1. Rigtig fine billeder, hvor er dine GIF's altså skønne!

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle skønne billeder!<3

    http://whatever-youcallme.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Skønne (og voldsomme!) billeder - men linket...

    SvarSlet
  4. Fantastisk serie - billederne passer perfekt sammen med overskriften! :)

    SvarSlet