juli 05, 2013

FREIA





I fredags rejste Freia til London med sin kæreste. Selvom det ikke er mere end en uge siden, de rejste, savner jeg hende. Sådan rigtig meget. Derfor er der endnu et indlæg til ære for min kære søster, mens jeg venter til det bliver den 11. og hun vender snuden hjem til mig igen :)

I dag var jeg i biografen med Isabella og se The Great Gatsby. Hold da helt kæft, hvor er den fantastisk! Historien er jo egentlig brugt før, da den originale film blev lavet i tyverne. Dog med de superflotte scener og bla Kanye West, Jay-Z, will.i.am, der er med i soundtracket, hvor deres sange er genskabt i gammel stil, udgør det et perfekt univers mellem deres og vores tid. Jeg har ikke andet tilbage at sige end tag ind og se den!!! 

6 kommentarer:

  1. Sikke en smuk søster du har (ligesom dig selv)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw<3 Takker på begge vegne! Din smukling ;)

      Slet
  2. Hvor gammel er hun? Hun er virkelig smuk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret! Hun er 16 :)

      Slet
  3. Dig og Freia er virkelig et af de smukkeste søskendepar jeg har set!

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, hvor er du sød, tusind tak!!! :)

      Slet