juli 01, 2013

UNDER LOVE'S HEAVY BURDEN DO I SINK



I dag, den første juli lukker Google Reader ned, hvilket betyder, at det ikke længere er muligt at følge mig på GFC. For at I ikke bliver væk derude, anbefaler jeg, at I liiige tilmelder jer hos Bloglovin ude i siden eller bare her. Åh hvor ville jeg blive glad, hvis I gjorde!

Grunden til den vildt random titel er, at da jeg lavede indlægget (tsk, har overhovedet ikke kunne koncentrere mig om begge ting) sad jeg samtidig og så Romeo og Julie. Den film er genial med halvfemserscenerne og de originale replikker fra stykket. Så ikke (kun) på grund af den allerfineste Leo ! Jeg håber sådan hver gang jeg ser den, at hun når at sige noget i tide.. hehe

4 kommentarer:

  1. Det første billede er rigtig fint!
    - Jeg er også stor fan af Romeo og Julie :)

    SvarSlet
  2. Virkelig gode billeder! Følger dig på bloglovin' :-)

    SvarSlet